Modern Warfare 2 Flash Edition
1Cup1Coffee.com > Miscellaneous > Modern Warfare 2 Flash Edition

Random game Modern Warfare 2 Flash Edition

(923 votes, average: 7.12 out of 10)
Loading ... Loading ...

Date added: Apr 01, 2010











    • The highly anticipated Flash version of Call of Duty Modern Warfare 2 has finally been released! Exclusively on 1Cup1Coffee.com!


    • Same controls as full version.





Share Modern Warfare 2 Flash Edition on social media networks!




Embed Modern Warfare 2 Flash Edition into your site!

Link to Modern Warfare 2 Flash Edition on your site!

73 comments for Modern Warfare 2 Flash Edition

  1. Alex on April 1st, 2010 2:41 AM

    HHAAAAA HHHHAAAAAAAAAAAAAAA

    LONERRRSSSS SOOO FUNNNY RICK’ ROLLED!!!

  2. kyle on April 1st, 2010 5:21 PM

    WTF i was hoping it was the real thing ye april fools to you too biatch :(

  3. ben on April 2nd, 2010 6:48 AM

    I will kill you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Nathan on April 2nd, 2010 12:24 PM

    HAAAAA!!!!!! That was funny! But yea, I wish it were real too.

  5. george on April 4th, 2010 1:44 PM

    why is there a bloke singing on my screen!

  6. dalton on April 5th, 2010 8:23 AM

    i love this gun

  7. shawn hill on April 5th, 2010 2:44 PM

    why is some dush bag on my computer god i fucking hate you guys thats not cool thats fucking bull shit

  8. Ryan on April 13th, 2010 3:46 PM

    Why do tht! U mst get very bored if u put dis on!

  9. pissed off porta recan on April 16th, 2010 11:00 PM

    why even do this, its not even that funny, its kinda a good song

  10. nick on April 19th, 2010 7:40 PM

    HAHAHA
    i just got rick rolled
    thanks for the laugh!XD

  11. codFANtoMYAss on April 20th, 2010 4:30 PM

    man this is a shit game

  12. codFANtoMYAss on April 20th, 2010 4:32 PM

    WHY WOULD LOOK AT SOME ONE SINGING………. why!!!!!

  13. shane on April 24th, 2010 8:14 AM

    fuckkkkkkkkkkkkkk dont u just feel like punching himmin the face

  14. goodman on April 30th, 2010 9:27 PM

    well this is like totally gay i freakin hate u man :(

  15. alfie on May 21st, 2010 3:36 PM

    ha ha haha ha haha ha haha ha haha ha ha RICK’ ROLLED!!!

  16. rick on June 10th, 2010 7:46 AM

    mother fucker

  17. joe on June 15th, 2010 5:19 PM

    send this to all your friends as modern warfare 2 flash edition

  18. UFA on June 15th, 2010 10:39 PM

    this is so fucking gay just like da person who made this pice of shit bl44d all u bitches suck dick and also the CRAP ass niggahs…

  19. jpop on June 23rd, 2010 9:26 PM

    u mother fukers ALL OF U SUCK FUCKIMG DICK U GAY FAGGATS

  20. Ninjaboy00 on July 11th, 2010 1:24 AM

    WTF? Why is it a Idiot singing? THIS IS NOT A FUNNY JOKE!!!!!

  21. jezz on July 12th, 2010 5:41 AM

    why do these guys get so pissed? its just a joke lolz.
    they need to learn to take a joke and grow up haha.. and plus the swearins not cool guys. u can just find sumthing else you can play :P

  22. huh on July 14th, 2010 10:58 AM

    alright that was sort of mean

  23. sponge bob on July 14th, 2010 3:02 PM

    lozers are lozers they will always be lozers for the rest of there life

  24. brad on July 14th, 2010 7:42 PM

    i WAITED for 10 minutes hoping a game would come on but i got screwed over fuck all of ya’ll

  25. nathen on July 15th, 2010 3:53 AM

    wtf was that i for it would be the proper game u nobs

  26. jezz on July 16th, 2010 1:38 AM

    @ huh: du u meen what i sed as meen? coz its just the honest truth, people shouldnt go all f-bombing at the computer and everyone else just coz they got ripped off bye a joke. i think they should just try a different game and get over it instead of commenting with all the same thing.

  27. ben on July 18th, 2010 8:44 AM

    lol

  28. kevin on July 18th, 2010 5:02 PM

    wtf i just got fucking rick rolled!!??!! fuck all of you assholes!!!!!!!

  29. im rolf shnarf on July 21st, 2010 5:09 PM

    hahaha lullullullullullullul love when people bch at this stuff but if you want 2 play the real mw2 then add Im ROLF SHNARF and you can watch me nuke XD

  30. eric on July 27th, 2010 5:49 PM

    wooooooow this is so gay

  31. JMAN on August 2nd, 2010 11:07 AM

    What a load of fucking shit!!!!!!!!!!

  32. steph on August 9th, 2010 10:16 AM

    wtf???? i waited 4 15mins for that to come on lol i guess it was pretty funny :) lol xxx

  33. ninababi on August 24th, 2010 6:47 PM

    i brathere listen to lady qaqa then thiz!!

  34. ninababi on August 24th, 2010 6:47 PM

    ho

  35. mamanoesbest on September 5th, 2010 6:51 AM

    the game is fan

  36. mamanoesbest on September 5th, 2010 5:51 PM

    fan

  37. mamanoesbest on September 6th, 2010 5:03 PM

    Personal Care and report to supervisor if any change on patient.
    Doctor’s appointments and shopping.
    Tracking and logging daily activities.

  38. Vinnie on September 14th, 2010 11:30 AM

    ich mag den song. obwohl ich etwas anderes erwartet habe.

  39. Chris on September 20th, 2010 5:44 PM

    you are a**holes and ps i did your mother last night

  40. tom on September 22nd, 2010 4:04 AM

    ye dik ed a 4t it was gona be sik

  41. jonathan on October 9th, 2010 7:31 PM

    what is up with the music!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  42. david on October 12th, 2010 6:42 PM

    oii yuz ar all gaay! dis gys singing is da mann!!,nd this songs fuking gangastah!,fuk yuz all BITCHS!!!!!!!!!!.FUKING SLUUUTZ!

  43. meeeee on October 14th, 2010 5:58 PM

    this sucks. i wanted the game

  44. jonathan on October 15th, 2010 4:44 PM

    bitchs

  45. james on November 3rd, 2010 7:48 AM

    liam is a stride

  46. Colin on November 16th, 2010 12:14 PM

    RICK ROLLED!!!!!!??!!??!!
    fuck u

  47. michael on November 27th, 2010 12:30 PM

    what the FK i wonted to play on that

  48. john on December 3rd, 2010 3:55 AM

    lol

  49. christopher on December 3rd, 2010 8:00 PM

    what the fuck is this he fucing gay

  50. christopher on December 3rd, 2010 8:02 PM

    fuck this

  51. christopher on December 3rd, 2010 8:03 PM

    what is this

  52. KyGuY on December 4th, 2010 7:25 AM

    its good

  53. sam on December 14th, 2010 9:18 AM

    SOME ONE IS COOL!

  54. rab on January 18th, 2011 7:39 PM

    good song ex’s fav song lol

  55. SUPERNEON on January 20th, 2011 5:33 AM

    this song has been going for so long

  56. kissmyass on February 2nd, 2011 4:15 AM

    wow most of you cunts cant even spell

  57. bob on February 11th, 2011 2:59 PM

    mother fucker fuck you you fucker who fucking fucks his fucking mom. fuck your dad and your face fucker. go fuck your dog you fucking fagot with no fucking life fuck you fucker who fucking fucks dogs you fucking whore who fucks collin just fuck off you fucker who fucks justin bieber fuck you fucker

  58. bob on February 11th, 2011 3:00 PM

    lol oops was that outloud?

  59. fucker on February 11th, 2011 3:16 PM

    i like BIG BUTTS and i can not lie

  60. your mom on February 11th, 2011 3:18 PM

    lol that was stupid

  61. brian on February 13th, 2011 8:38 PM

    i wish i can use a gun on him seriously mabye an RPG

  62. brian on February 13th, 2011 8:39 PM

    wait this is the song by the gay guy from family guy!!!!!

  63. Megan on February 28th, 2011 4:04 PM

    Omg I hate being Rick Rolled! But what is funny a kid rick rolled my entire school on the school announcements last year as a senior prank… That was funny!

  64. alex westwood on March 5th, 2011 11:39 AM

    i hate this song and to say modern worfare and play this song is really gay and homo u mother fuckin ass sucking cock monkey bitches deserve this shit in your ass why dont u go fuck a doll or go watch some porn u 40 year old virgin, go fuck ur dog u bitch and suck my dick or cock go tit fuck ur little sister you child raper and if i saw u in public i would pull ur pants down to show everyone that u dont have a dick

  65. nick on April 27th, 2011 11:04 PM

    wtf with the damn music

  66. eimaj on June 27th, 2011 8:09 PM

    cool do we get to shoot him he needs to shut the fuck up

  67. josh doughty on June 29th, 2011 12:48 PM

    i love this song it is so romantic but why would anyone play a game with so much violence? it is herendous!

  68. martin on July 4th, 2011 1:18 AM

    really good if let me play

  69. bryan johnson on August 19th, 2011 2:11 PM

    got Rick rolled agian

  70. bryan johnson on August 19th, 2011 2:12 PM

    stuiped song

  71. haziel on September 4th, 2011 10:00 PM

    you better give us that game and if you dont i wil never plea this games again ! OK

  72. cameron on November 6th, 2011 7:56 PM

    LOL but i wanna play COD…

  73. dsalt1 on November 11th, 2011 7:58 AM

    bitch ass nathany

Post a comment for Modern Warfare 2 Flash Edition




Post a comment, write a review, or ask for help with the game.
Keep comments appropriate. Basic HTML can be used in post.